Salı Şampiyonlar Ligi İddaa Kuponu

       Herkese merhaba, Şampiyonla Ligi kuponuma 4 adet maç ekledim. Kısaca maçlardan bahsetmek gerekirse;
       Zenit - A.Madrid maçında toplam gol seçeneğine yöneldim. A.Madrid gruptan çıkmayı garantiledi, Zenit ise bana bir türlü güven vermiyor. Maçta 2-3 gol bahsinin ideal olduğunu düşünüyorum. Arsenal - Marsilya maçında ise deplasman ekibi gruptan çıkma umudu kalmadı hatta Avrupa Ligi bile mucizelere kalmış durumda. Ev sahibinin rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. Porto - A.Wien maçında ev sahibinin rakibine oranla ciddi bir güç farkı var. Deplasman ekibinin bu maç son şansı olsa da Porto ilk yarıda bu işi bitirir. Ajax - Barcelona maçı ise Barça liderliği garantilese farklı şeyler konuşabilirdik ama az da olsa lider olamama durumu var. Bu nedenle işi şansa bırakmayacaktır.

0 yorum:

Copyright © 2013 Futbol Dergi and Alternatif Medya - 2013.